APA:
کپیخلیلی شجاعی، وهاب، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1392). برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی. پژوهشنامه بازرگانی، 17(68)، 175-199. SID. https://sid.ir/paper/7456/fa
Vancouver:
کپیخلیلی شجاعی وهاب، خدادادحسینی سیدحمید. برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1392؛17(68):175-199. Available from: https://sid.ir/paper/7456/fa
IEEE:
کپیوهاب خلیلی شجاعی، و سیدحمید خدادادحسینی، “برندسازی یکپارچه با رویکرد جهانی شدن بازار با استفاده از تئوری مفهوم سازی بنیادی،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 17، no. 68، pp. 175–199، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7456/fa