APA:
کپیدعایی، حبیب اله، و بختیاری، عباس. (1386). تاثیر فرهنگ بازارمحوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد. پژوهشنامه بازرگانی، 11(42)، 53-82. SID. https://sid.ir/paper/7483/fa
Vancouver:
کپیدعایی حبیب اله، بختیاری عباس. تاثیر فرهنگ بازارمحوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1386؛11(42):53-82. Available from: https://sid.ir/paper/7483/fa
IEEE:
کپیحبیب اله دعایی، و عباس بختیاری، “تاثیر فرهنگ بازارمحوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های قطعه ساز خودرو مشهد،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 11، no. 42، pp. 53–82، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7483/fa