APA:
کپیامیرشاهی، میراحمد، پدرام، مهدی، و پارسا، سمانه. (1390). بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit. پژوهشنامه بازرگانی، 15(61)، 167-188. SID. https://sid.ir/paper/7489/fa
Vancouver:
کپیامیرشاهی میراحمد، پدرام مهدی، پارسا سمانه. بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1390؛15(61):167-188. Available from: https://sid.ir/paper/7489/fa
IEEE:
کپیمیراحمد امیرشاهی، مهدی پدرام، و سمانه پارسا، “بررسی پذیرش تعمیم برند با استفاده از مدل Logit،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 15، no. 61، pp. 167–188، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/7489/fa