APA:
کپیزمانی، زهرا. (1391). تعیین وضعیت دانش ضمنی و تصریحی معلمان دوره راهنمایی از نظریه های یادگیری در فرآیند تدریس و تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر آن. نوآوری های آموزشی، 11(43)، 139-162. SID. https://sid.ir/paper/75355/fa
Vancouver:
کپیزمانی زهرا. تعیین وضعیت دانش ضمنی و تصریحی معلمان دوره راهنمایی از نظریه های یادگیری در فرآیند تدریس و تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر آن. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1391؛11(43):139-162. Available from: https://sid.ir/paper/75355/fa
IEEE:
کپیزهرا زمانی، “تعیین وضعیت دانش ضمنی و تصریحی معلمان دوره راهنمایی از نظریه های یادگیری در فرآیند تدریس و تاثیر عوامل جمعیت شناختی بر آن،” نوآوری های آموزشی، vol. 11، no. 43، pp. 139–162، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75355/fa