APA:
کپیعبدی، علی، نوروزی، داریوش، ملکی، حسن، و ابراهیمی قوام آبادی، صغری. (1390). مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. نوآوری های آموزشی، 9(37)، 101-120. SID. https://sid.ir/paper/75671/fa
Vancouver:
کپیعبدی علی، نوروزی داریوش، ملکی حسن، ابراهیمی قوام آبادی صغری. مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1390؛9(37):101-120. Available from: https://sid.ir/paper/75671/fa
IEEE:
کپیعلی عبدی، داریوش نوروزی، حسن ملکی، و صغری ابراهیمی قوام آبادی، “مقایسه اثربخشی راهبرد تدریس مبتنی بر هوش چندگانه و روش متداول بر پیشرفت تحصیلی و نگرش به یادگیری درس علوم دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی،” نوآوری های آموزشی، vol. 9، no. 37، pp. 101–120، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75671/fa