Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: سازمان بنادر و دریانوردی (پایان نامه ها)
سال:1393 | تاریخ پایان: پاییز 1393

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

646
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و جذابیت ادراک شده نام تجاری کارفرما

نهاد حامی(کارفرما)

 سازمان بنادر و دریانوردی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 بندر امیرآباد, به منظور رقابت با بنادر منطقه نیازمند توجه به بازاریابی درونی و جذابیت محیط کار برای کارکنان خود می باشد. انجام چنین تحقیقاتی می تواند تا حدودی به برنامه ریزی بهتر و مناسب تر در این زمینه یاری نماید. هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و جذابیت نام تجاری کارفرما در بین کارکنان بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد می باشد. نوع تحقیق کاربردی و روش تحقیق توصیفی, پیمایشی می باشد. متغیرهای تحقیق, شاخصهای بازاریابی درونی, ترسیم چشم انداز, سیستم ارزیابی عملکرد, آموزش کارکنان, هزینه روانشناختی یادگیری, سیستم پاداش, ارتباطات سازمان, مشارکت کارکنان و شاخصهای جذابیت نام تجاری کارفرما, ارزش اجتماعی, ارزش بازار, ارزش اقتصادی, ارزش کاربردی, ارزش همکاری, و محیط کار می باشند. جامعه آماری پژوهش, کلیه کارکنان بندر امیرآباد به تعداد 273 نفر بودند. روش نمونه برداری به صورت تصادفی ساده و حجم نمونه به تعداد 159 نفر تعیین گردیده است. ابزار اندازه گیری متغیرهای تحقیق, پرسشنامه می باشد که از روایی و اعتبار لازم برخوردار است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (میانگین, واریانس, انحراف معیار و نمودار فراوانی) و برای تائید و رد فرضیات پژوهش از روش آمار استنباطی (آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن, آزمون کولموگورف اسمیرنوف) استفاده شده است. یافته های پژوهش عبارتند از: میان بازاریابی درونی و جذابیت نام تجاری کارفرما در کارکنان بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیراباد رابطه مستقیم و معنی داری وجود داشته و بیشترین تاثیر متعلق به سیستم ارزیابی عملکرد سازمان و کمترین تاثیر مربوط به سیستم مشارکت کارکنان بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبداله پور، هدایت اله، و ایمان خان، نیلوفر. (پاییز 1393). بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و جذابیت ادراک شده نام تجاری کارفرما. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی. https://sid.ir/paper/786730/fa

    Vancouver: کپی

    عبداله پور هدایت اله، ایمان خان نیلوفر. [Internet]. بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و جذابیت ادراک شده نام تجاری کارفرما. تهران، ایران: سازمان بنادر و دریانوردی؛ پاییز 1393. Available from: https://sid.ir/paper/786730/fa

    IEEE: کپی

    هدایت اله عبداله پور، و نیلوفر ایمان خان، “بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و جذابیت ادراک شده نام تجاری کارفرما،” ایران، سازمان بنادر و دریانوردی، پاییز 1393. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786730/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا