مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله طرح

مشخصات مقاله

مجری: سازمان بیمه سلامت ایران (طرح های پژوهشی)
سال:1395 | تاریخ پایان: 1395

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

754
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات طرح

عنوان

بررسی میزان رضایت بیمه شدگان از کیفیت خدمات دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با استفاده از مدل سروکوال، در شش ماه اول سال 1395

نهاد حامی(کارفرما)

 سازمان بیمه سلامت ایران

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیرپور، محمدحسین، عظیمی، فرهاد، مرادی، ثریا، رحمانی، لیلا، و جباری، امیرعلی. (1395). بررسی میزان رضایت بیمه شدگان از کیفیت خدمات دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با استفاده از مدل سروکوال, در شش ماه اول سال 1395. تهران، ایران: سازمان بیمه سلامت ایران. https://sid.ir/paper/786909/fa

    Vancouver: کپی

    امیرپور محمدحسین، عظیمی فرهاد، مرادی ثریا، رحمانی لیلا، جباری امیرعلی. [Internet]. بررسی میزان رضایت بیمه شدگان از کیفیت خدمات دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با استفاده از مدل سروکوال, در شش ماه اول سال 1395. تهران، ایران: سازمان بیمه سلامت ایران؛ 1395. Available from: https://sid.ir/paper/786909/fa

    IEEE: کپی

    محمدحسین امیرپور، فرهاد عظیمی، ثریا مرادی، لیلا رحمانی، و امیرعلی جباری، “بررسی میزان رضایت بیمه شدگان از کیفیت خدمات دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان شرقی با استفاده از مدل سروکوال, در شش ماه اول سال 1395،” ایران، سازمان بیمه سلامت ایران، 1395. [Online]. Available: https://sid.ir/paper/786909/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button