مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

536
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

172
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ابعاد کیفیت خدمات فناوری اطلاعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 خدمات درون سازمانی نقشی غیر قابل انکاری در جهت گیری استراتژی های سازمانی ایفا می کند و از جمله این خدمات که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است, خدمات فناوری اطلاعات (IT) می باشد که هزینه قابل توجهی را از مجموع هزینه های سازمان به خود اختصاص می دهد. بنابراین سنجش عملکرد واحدهای عرضه کننده این خدمات, به صورت یکی از جنبه های مهم نظارت سازمانی درآمده است. در این تحقیق, با استفاده از دو مدل SERVQUAL و WebQUAL در راه آهن جمهوری اسلامی ایران به ترتیب کیفیت خدمات پشتیبانی IT و سایت آن ارزیابی می شود. با انجام تحلیل عاملی نتیجه گیری می شود که خدمات IT بر ابعاد مدل های ارزیابی کیفیت خدمات تاثیرگذار است و در نتیجه آن ابعاد جدیدی معرفی خواهد شد. ابعاد جدیدی که برای خدمات پشتیبانی IT معرفی گردیده اند به ترتیب عبارتند از: اطلاع رسانی, اطمینان و امنیت, همدلی, نمای واحد IT و تعهد زمانی. همچنین ابعاد جدید کیفیت سایت شامل: نمای اولیه, راحتی و اطمینان, شفاف بودن تعاولات, اطلاعات, موضع گیری سایت و ارایه اطلاعات, هستند.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قصیری، کیوان، و پیشداد، سارا. (1385). ابعاد کیفیت خدمات فناوری اطلاعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران . همایش حمل و نقل ریلی. SID. https://sid.ir/paper/805597/fa

    Vancouver: کپی

    قصیری کیوان، پیشداد سارا. ابعاد کیفیت خدمات فناوری اطلاعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران . 1385. Available from: https://sid.ir/paper/805597/fa

    IEEE: کپی

    کیوان قصیری، و سارا پیشداد، “ابعاد کیفیت خدمات فناوری اطلاعات راه آهن جمهوری اسلامی ایران ،” presented at the همایش حمل و نقل ریلی. 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/805597/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button