APA:
کپیفروحی، ابراهیم، و احمدی، عباس. (1394). بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه روی عملکرد آنلاین شرکت ها: شواهدی از اروپا. کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/825589/fa
Vancouver:
کپیفروحی ابراهیم، احمدی عباس. بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه روی عملکرد آنلاین شرکت ها: شواهدی از اروپا. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825589/fa
IEEE:
کپیابراهیم فروحی، و عباس احمدی، “بازنگری تاثیر بازاریابی اینترنتی یکپارچه روی عملکرد آنلاین شرکت ها: شواهدی از اروپا،” presented at the کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب و کار. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825589/fa