APA:
کپیجلیلوند، محمد، و مولانی اقدم، محمد. (1394). شناسایی و رتبه بندی نیازهای مشتریان با در نظر گرفتن آن ها به صورت متغیر فازی تصادفی در گسترش عملکرد کیفی. کنفرانس افق های نوین در علوم انسانی آینده پژوهی و توانمندسازی. SID. https://sid.ir/paper/826301/fa
Vancouver:
کپیجلیلوند محمد، مولانی اقدم محمد. شناسایی و رتبه بندی نیازهای مشتریان با در نظر گرفتن آن ها به صورت متغیر فازی تصادفی در گسترش عملکرد کیفی. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826301/fa
IEEE:
کپیمحمد جلیلوند، و محمد مولانی اقدم، “شناسایی و رتبه بندی نیازهای مشتریان با در نظر گرفتن آن ها به صورت متغیر فازی تصادفی در گسترش عملکرد کیفی،” presented at the کنفرانس افق های نوین در علوم انسانی آینده پژوهی و توانمندسازی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826301/fa