APA:
کپینورانی جورجاده، سیده رقیه، مشهدی، علی، طبیبی، زهرا، و خیرخواه، فرزان. (1395). اثر آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر زندگی روزمره, بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی. تازه های علوم شناختی، 18(1)، 68-78. SID. https://sid.ir/paper/82733/fa
Vancouver:
کپینورانی جورجاده سیده رقیه، مشهدی علی، طبیبی زهرا، خیرخواه فرزان. اثر آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر زندگی روزمره, بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1395؛18(1):68-78. Available from: https://sid.ir/paper/82733/fa
IEEE:
کپیسیده رقیه نورانی جورجاده، علی مشهدی، زهرا طبیبی، و فرزان خیرخواه، “اثر آموزش کارکردهای اجرایی مبتنی بر زندگی روزمره, بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه- بیش فعالی،” تازه های علوم شناختی، vol. 18، no. 1، pp. 68–78، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82733/fa