APA:
کپینصیری، سپیده، سماک نژاد، نگار، کیماسی، مسعود، و حسنقلی پور، طهمورث. (1397). رویکردمشاهده ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیرنگاه منبع انسانی بر توجه به تبلیغات. تازه های علوم شناختی، 20(4 )، 80-94. SID. https://sid.ir/paper/82905/fa
Vancouver:
کپینصیری سپیده، سماک نژاد نگار، کیماسی مسعود، حسنقلی پور طهمورث. رویکردمشاهده ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیرنگاه منبع انسانی بر توجه به تبلیغات. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1397؛20(4 ):80-94. Available from: https://sid.ir/paper/82905/fa
IEEE:
کپیسپیده نصیری، نگار سماک نژاد، مسعود کیماسی، و طهمورث حسنقلی پور، “رویکردمشاهده ای در ارزیابی تاثیر جنسیت و مسیرنگاه منبع انسانی بر توجه به تبلیغات،” تازه های علوم شناختی، vol. 20، no. 4 ، pp. 80–94، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82905/fa