APA:
کپیقدم پور، عزت اله، میردریکوند، فضل اله، و بیرانوند، کبری. (1396). اثر آموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی، 19(2 )، 52-61. SID. https://sid.ir/paper/82925/fa
Vancouver:
کپیقدم پور عزت اله، میردریکوند فضل اله، بیرانوند کبری. اثر آموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1396؛19(2 ):52-61. Available from: https://sid.ir/paper/82925/fa
IEEE:
کپیعزت اله قدم پور، فضل اله میردریکوند، و کبری بیرانوند، “اثر آموزش معنادرمانی بر درگیری تحصیلی دانش آموزان،” تازه های علوم شناختی، vol. 19، no. 2 ، pp. 52–61، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82925/fa