APA:
کپیشفیعی، حسن، و زارع، حسین. (1398). اثربخشی اصلاح سوگیری توجه با استفاده از آموزش توجه رایانه ای در کاهش اضطراب اجتماعی نوجوانان. تازه های علوم شناختی، 21(2 )، 108-120. SID. https://sid.ir/paper/82966/fa
Vancouver:
کپیشفیعی حسن، زارع حسین. اثربخشی اصلاح سوگیری توجه با استفاده از آموزش توجه رایانه ای در کاهش اضطراب اجتماعی نوجوانان. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1398؛21(2 ):108-120. Available from: https://sid.ir/paper/82966/fa
IEEE:
کپیحسن شفیعی، و حسین زارع، “اثربخشی اصلاح سوگیری توجه با استفاده از آموزش توجه رایانه ای در کاهش اضطراب اجتماعی نوجوانان،” تازه های علوم شناختی، vol. 21، no. 2 ، pp. 108–120، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82966/fa