APA:
کپیحسین آبادی ساده، داوود، سعیدنیا، حمیدرضا، استایدل، پیتر، و حیدرزاده، کامبیز. (1397). به کارگیری تئوری تعقیب بینایی یاربوس در تبلیغات و اثر آن بر حافظه. تازه های علوم شناختی، 20(2 )، 31-39. SID. https://sid.ir/paper/83067/fa
Vancouver:
کپیحسین آبادی ساده داوود، سعیدنیا حمیدرضا، استایدل پیتر، حیدرزاده کامبیز. به کارگیری تئوری تعقیب بینایی یاربوس در تبلیغات و اثر آن بر حافظه. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1397؛20(2 ):31-39. Available from: https://sid.ir/paper/83067/fa
IEEE:
کپیداوود حسین آبادی ساده، حمیدرضا سعیدنیا، پیتر استایدل، و کامبیز حیدرزاده، “به کارگیری تئوری تعقیب بینایی یاربوس در تبلیغات و اثر آن بر حافظه،” تازه های علوم شناختی، vol. 20، no. 2 ، pp. 31–39، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/83067/fa