APA:
کپیریحانی، ابراهیم، بخشعلی زاده، شهرناز، و نظری، کامل. (1392). بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم. تازه های علوم شناختی، 15(1 (مسلسل 57))، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/83130/fa
Vancouver:
کپیریحانی ابراهیم، بخشعلی زاده شهرناز، نظری کامل. بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1392؛15(1 (مسلسل 57)):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/83130/fa
IEEE:
کپیابراهیم ریحانی، شهرناز بخشعلی زاده، و کامل نظری، “بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم،” تازه های علوم شناختی، vol. 15، no. 1 (مسلسل 57)، pp. 27–42، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/83130/fa