مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

725
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

809
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 42

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ریحانی، ابراهیم، بخشعلی زاده، شهرناز، و نظری، کامل. (1392). بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم. تازه های علوم شناختی، 15(1 (مسلسل 57))، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/83130/fa

    Vancouver: کپی

    ریحانی ابراهیم، بخشعلی زاده شهرناز، نظری کامل. بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1392؛15(1 (مسلسل 57)):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/83130/fa

    IEEE: کپی

    ابراهیم ریحانی، شهرناز بخشعلی زاده، و کامل نظری، “بررسی تاثیر تدریس بر میزان درک دانش آموزان دختر سال سوم ریاضی از مفهوم حد و رشد توانایی فضایی آنها با تاکید بر فعالیت های مبتنی بر تجسم،” تازه های علوم شناختی، vol. 15، no. 1 (مسلسل 57)، pp. 27–42، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/83130/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button