APA:
کپیدلبری، رامین، و صمدی، ملیحه. (1393). بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833199/fa
Vancouver:
کپیدلبری رامین، صمدی ملیحه. بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833199/fa
IEEE:
کپیرامین دلبری، و ملیحه صمدی، “بررسی ناپارامتریک رابطه میان اخلاق حرفه ای و حس رضایت در مشتریان در راستای مشتری مداری،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833199/fa