APA:
کپیمظلومی، یونس، قربانی، علی ، و مرادی، محسن. (1393). ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833465/fa
Vancouver:
کپیمظلومی یونس، قربانی علی ، مرادی محسن. ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833465/fa
IEEE:
کپییونس مظلومی، علی قربانی، و محسن مرادی، “ارتباط بین فرهنگ یادگیری سازمانی و رضایت مشتریان،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833465/fa