APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، و لطفی، رضا. (1394). زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند, کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند. کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. SID. https://sid.ir/paper/854648/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، لطفی رضا. زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند, کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/854648/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، و رضا لطفی، “زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند, کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/854648/fa