APA:
کپیعباس زاده، یاشار، و عباس زاده، مصطفی. (1395). بازاریابی بین المللی, انواع استراتژی های آن و وضعیت بازاریابی بین المللی دولت و شرکت های ایرانی. کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/858314/fa
Vancouver:
کپیعباس زاده یاشار، عباس زاده مصطفی. بازاریابی بین المللی, انواع استراتژی های آن و وضعیت بازاریابی بین المللی دولت و شرکت های ایرانی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/858314/fa
IEEE:
کپییاشار عباس زاده، و مصطفی عباس زاده، “بازاریابی بین المللی, انواع استراتژی های آن و وضعیت بازاریابی بین المللی دولت و شرکت های ایرانی،” presented at the کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/858314/fa