APA:
کپیرحمنی، عاطفه، و بی نیاز، سیدعباس. (1395). تاثیر ارزش ویژه برند, بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی. همایش ملی تحولات علوم ورزشی در حوزه، سلامت، پیشگیری و قهرمانی. SID. https://sid.ir/paper/863069/fa
Vancouver:
کپیرحمنی عاطفه، بی نیاز سیدعباس. تاثیر ارزش ویژه برند, بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/863069/fa
IEEE:
کپیعاطفه رحمنی، و سیدعباس بی نیاز، “تاثیر ارزش ویژه برند, بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سبز در رفتار مشتریان محصولات ورزشی،” presented at the همایش ملی تحولات علوم ورزشی در حوزه، سلامت، پیشگیری و قهرمانی. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/863069/fa