APA:
کپیعزیزمحمدلو، حمید، و بلخی، حبیب اله. (1395). بررسی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی وفاداری به برند (مطالعه موردی شرکت لبنیات وارنا). کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/865377/fa
Vancouver:
کپیعزیزمحمدلو حمید، بلخی حبیب اله. بررسی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی وفاداری به برند (مطالعه موردی شرکت لبنیات وارنا). 1395. Available from: https://sid.ir/paper/865377/fa
IEEE:
کپیحمید عزیزمحمدلو، و حبیب اله بلخی، “بررسی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی وفاداری به برند (مطالعه موردی شرکت لبنیات وارنا)،” presented at the کنفرانس ملی مدل ها و تکنیک های کمی در مدیریت. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/865377/fa