APA:
کپیدرتاج، فریبرز، و دلاور، علی. (1384). تاثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای در بهبود کارکرد و پیش رفت تحصیلی دانش جویان. اندیشه های نوین تربیتی، 1(2-3)، 7-21. SID. https://sid.ir/paper/86739/fa
Vancouver:
کپیدرتاج فریبرز، دلاور علی. تاثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای در بهبود کارکرد و پیش رفت تحصیلی دانش جویان. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1384؛1(2-3):7-21. Available from: https://sid.ir/paper/86739/fa
IEEE:
کپیفریبرز درتاج، و علی دلاور، “تاثیر شبیه سازی ذهنی فرآیندی و فرآورده ای در بهبود کارکرد و پیش رفت تحصیلی دانش جویان،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 1، no. 2-3، pp. 7–21، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86739/fa