APA:
کپیعابدی، احمد، و میرزایی، پریوش. (1385). مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان. اندیشه های نوین تربیتی، 2(3-4)، 59-71. SID. https://sid.ir/paper/86814/fa
Vancouver:
کپیعابدی احمد، میرزایی پریوش. مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1385؛2(3-4):59-71. Available from: https://sid.ir/paper/86814/fa
IEEE:
کپیاحمد عابدی، و پریوش میرزایی، “مقایسه اثربخشی روش شناختی - رفتاری فوردایس و روش آموزش مهارت های اجتماعی در افزایش میزان شادی دانش آموزان دبیرستان های اصفهان،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 2، no. 3-4، pp. 59–71، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86814/fa