APA:
کپیاسماعیل زاده آشینی، محمد، گراوند، یاسر، منصوری کریانی، رضا، و حاجی یخچالی، علیرضا. (1398). مقایسه مدل علی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی گر خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم. اندیشه های نوین تربیتی، 15(4 )، 251-282. SID. https://sid.ir/paper/86871/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل زاده آشینی محمد، گراوند یاسر، منصوری کریانی رضا، حاجی یخچالی علیرضا. مقایسه مدل علی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی گر خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1398؛15(4 ):251-282. Available from: https://sid.ir/paper/86871/fa
IEEE:
کپیمحمد اسماعیل زاده آشینی، یاسر گراوند، رضا منصوری کریانی، و علیرضا حاجی یخچالی، “مقایسه مدل علی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی گر خود کارآمدی تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوم،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 15، no. 4 ، pp. 251–282، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86871/fa