APA:
کپیمحمدامینی، زرار. (1387). رابطه راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. اندیشه های نوین تربیتی، 4(4)، 123-135. SID. https://sid.ir/paper/86919/fa
Vancouver:
کپیمحمدامینی زرار. رابطه راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1387؛4(4):123-135. Available from: https://sid.ir/paper/86919/fa
IEEE:
کپیزرار محمدامینی، “رابطه راهبردهای یادگیری خود- تنظیمی و باورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 4، no. 4، pp. 123–135، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86919/fa