APA:
کپیعظیمی، اسماعیل، حاتمی، جواد، فردانش، هاشم، و نوروزی، امید. (1398). اعتباریابی درونی مدل طراحی آموزشی برای محیطهای یادگیری کارورزی تأمل-محور (با تأکید بر داربست زنی, همتاسنجی و همتا بازخورددهی). تعلیم و تربیت، 35(1 (پیاپی 137) )، 9-30. SID. https://sid.ir/paper/87744/fa
Vancouver:
کپیعظیمی اسماعیل، حاتمی جواد، فردانش هاشم، نوروزی امید. اعتباریابی درونی مدل طراحی آموزشی برای محیطهای یادگیری کارورزی تأمل-محور (با تأکید بر داربست زنی, همتاسنجی و همتا بازخورددهی). تعلیم و تربیت[Internet]. 1398؛35(1 (پیاپی 137) ):9-30. Available from: https://sid.ir/paper/87744/fa
IEEE:
کپیاسماعیل عظیمی، جواد حاتمی، هاشم فردانش، و امید نوروزی، “اعتباریابی درونی مدل طراحی آموزشی برای محیطهای یادگیری کارورزی تأمل-محور (با تأکید بر داربست زنی, همتاسنجی و همتا بازخورددهی)،” تعلیم و تربیت، vol. 35، no. 1 (پیاپی 137) ، pp. 9–30، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/87744/fa