APA:
کپیقلیچ لی، بهروز، و مشبکی اصفهانی، اصغر. (1385). نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی). دانش مدیریت، 19(75)، 125-147. SID. https://sid.ir/paper/88142/fa
Vancouver:
کپیقلیچ لی بهروز، مشبکی اصفهانی اصغر. نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی). دانش مدیریت[Internet]. 1385؛19(75):125-147. Available from: https://sid.ir/paper/88142/fa
IEEE:
کپیبهروز قلیچ لی، و اصغر مشبکی اصفهانی، “نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان (مطالعه دو شرکت خودرو ساز ایرانی)،” دانش مدیریت، vol. 19، no. 75، pp. 125–147، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88142/fa