مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

771
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

617
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عناصر استراتژیک بازاریابی در رسیانه اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 بازاریابی رسانه های اجتماعی یک عنصر جدایی ناپذیر کسب و کارهای قرن 21 ام است. با این حال ادبیات پیرامون بازاریابی اجتماعی تکه تکه باقی مانده است و بر مسائل مجزا مانند تاکتیک های ارتباطات موثر متمرکز شده است. پژوهش حاضر که برای توسعه یک چارچوب راهبردی به منظور تفصیل چهار بعد کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی راهبردی بکار گرفته است. دامنه بازاریابی رسانه های اجتماعی طیفی از مدافعان تا کاشفان را دربر می گیرد, فرهنگ بازاریابی رسانه های اجتماعی شامل قطب های محافظه کاری و مدرنیسم است, ساختارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بین سلسله مراتب و شبکه ها قرار گرفته است و نظارت بازاریابی رسانه های اجتماعی از استبداد تا بی سامانی را شامل می شود. این پژوهش با ارائه درکی جامع و تعریف عناصر استراتژیک بازاریابی در رسانه اجتماعی, چارچوبی یکپارچه را پیشنهاد می دهد که فراتر از نظریه های بازاریابی در رسانه اجتماعی گسترش یافته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خانی ساران، بهنام، و جاهدی پیله رود، رضا. (1395). بررسی عناصر استراتژیک بازاریابی در رسیانه اجتماعی. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/881422/fa

    Vancouver: کپی

    خانی ساران بهنام، جاهدی پیله رود رضا. بررسی عناصر استراتژیک بازاریابی در رسیانه اجتماعی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/881422/fa

    IEEE: کپی

    بهنام خانی ساران، و رضا جاهدی پیله رود، “بررسی عناصر استراتژیک بازاریابی در رسیانه اجتماعی،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/881422/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button