مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

708
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

540
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف این پژوهش بررسی تاثیرات بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده می باشد. روش تحقیق آن به صورت کمی - توصیفی بوده, جامعه آماری این پژوهش, خریداران شهر تهران میباشند که 385 نفر از انها به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. داده های جمع آوری شده از اجرای پرسشنامه استاندارد سوکی (2013) با استفاده از روشهای آمار توصیفی مانند جداول توزیع فراوانی, فراوانی,...و آمار استنیاطی شامل آزمون رگرسیون خطی و ضریب همبستگی پیرسون از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان داد که از نظر خریداران کالاهای مختلف, در سطح شهر تهران با افزایش بازاریابی سبز رفتارخریداران جهت خرید کالا بهبود می یابد. افزایش محصولات سبز موجب بهبود رفتار مصرف کنندگان می شود. با افزایش آگاهی های زیست محیطی رفتار مصرف کنندگان بهبود می یابد, همچنین افزایش قیمت های سبز و افزایش تبلیغات سبز نیز رفتارخریداران جهت خرید کالا را بهبود می بخشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پرندیان، پدرام، و جویباری، آزیتا. (1395). بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/881471/fa

    Vancouver: کپی

    پرندیان پدرام، جویباری آزیتا. بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/881471/fa

    IEEE: کپی

    پدرام پرندیان، و آزیتا جویباری، “بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/881471/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button