مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

257
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

110
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارزیابی سازمان نوسازی بر اساس مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن و روش تحلیل سلسله مراتبی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 با توجه به نوسانات شدید تقاضا و افزایش رقابت در بازارها, بسیاری از سازمان ها سعی دارند تا راهبردی را خلق کنند که تمام اجزای یک سازمان را یکپارچه کرده, اطلاعات را در بین تمام کاربران به اشتراک بگذارد و مانع از تکرار بیهوده کارها شود. مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری, علاوه بر مدیریت روابط با مشتریان و تصمیم گیری در خصوص اطلاعات بدست آمده, دانش مشتریان را در شرکت به اشتراک می گذارد. مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری راهبردی است که به کمک فناوری به اجرا درآمده است, البته باید توجه داشت که CRM تنها یک ابزار نرم افزاری نیست که باعث شود کارتان را بهتر انجام دهید, CRM فلسفه ای است که سعی دارد راهبردی در همین راستا خلق کند. با توجه به اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری, تعیین فاکتورهای موثر بر آن و رتبه بندی فاکتورها به تعیین و رتبه بندی فاکتورها اقدام شده است. در ابتدا فاکتورها را بر اساس ابعاد کارت امتیاز متوازن تعیین نموده و سپس با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی به اولویت بندی آنها می پرادزیم. در این تحقیق در هر یک از ابعاد کارت امتیاز متوازن سه معیار شناسائی شده است که بر این اساس مهمترین فاکتورها افزایش سودآوری, رضایت مشتری, توانمندسازی پرسنل و اکتساب مشتری هستند. رضایت مشتری دارای بیشترین وزن است, در بعد فرآیندهای داخلی فاکتورهای بهبود مسوولیت و بهبود اطلاعات تماس دارای بیشترین وزن است, در بعد مالی فاکتور افزایش سود آوری دارای بیشترین وزن است و در بعد رشد و بهبود فاکتور توانمندسازی پرسنل دارای بیشترین وزن است. بهره بردارن با توجه به نتایح این تحقیق می توانند نسبت به افزایش مهمترین فاکتورها اقدام نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سیروس، حسنی، اوتادی، محمود، و مجیبی، تورج. (1395). ارزیابی سازمان نوسازی بر اساس مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن و روش تحلیل سلسله مراتبی. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/881553/fa

    Vancouver: کپی

    سیروس حسنی، اوتادی محمود، مجیبی تورج. ارزیابی سازمان نوسازی بر اساس مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن و روش تحلیل سلسله مراتبی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/881553/fa

    IEEE: کپی

    حسنی سیروس، محمود اوتادی، و تورج مجیبی، “ارزیابی سازمان نوسازی بر اساس مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری با رویکرد کارت امتیازی متوازن و روش تحلیل سلسله مراتبی،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/881553/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button