مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

219
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری در اقتصاد با استفاده از BSC

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در این مقاله, مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری راهبردی است که به کمک فناوری به اجرا درآمده است, در هر یک از ابعاد کارت امتیاز متوازن سه معیار شناسائی شده است که بر این اساس مهمترین فاکتورها افزایش سودآوری, رضایت مشتری, توانمندسازی پرسنل و اکتساب مشتری هستند. در نهایت شرکت می تواند با توجه به رتبه بندی بدست آمده در جهت بهبود خلاقانه, مهمترین فاکتورها اقدام نماید. همچنین در بعد مشتری فاکتور رضایت مشتری دارای بیشترین وزن است, در بعد فرآیندهای داخلی فاکتورهای بهبود مسوولیت و بهبود اطلاعات تماس دارای بیشترین وزن است, در بعد مالی فاکتور افزایش سود آوری دارای بیشترین وزن است و در بعد رشد و بهبود فاکتور توانمندسازی پرسنل دارای بیشترین وزن است. بهره بردارن با توجه به نتایح این تحقیق می توانند نسبت به افزایش مهمترین فاکتورها اقدام نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ییلاقی، سمیه، و اوتادی، محمود. (1395). شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری در اقتصاد با استفاده از BSC. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/881760/fa

    Vancouver: کپی

    ییلاقی سمیه، اوتادی محمود. شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری در اقتصاد با استفاده از BSC. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/881760/fa

    IEEE: کپی

    سمیه ییلاقی، و محمود اوتادی، “شناسایی فاکتورهای موثر بر مدیریت خلاقانه ارتباط با مشتری در اقتصاد با استفاده از BSC،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/881760/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button