مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,361
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

320
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت شرکتهای فعال اقتصادی در صنعت لوازم خانگی در ایران

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 یکی از مهم ترین چالش هایی که شرکت ها همواره با آن روبه رو بوده اند این است که چگونه می توان مزیت های رقابتی سازمان را بهبود بخشید و به گونه ای آن را تنظیم نمود که در نهایت به صورت پایدار در سازمان تعریف شود. این امر می تواند در گرو شناسایی و بهبود عوامل استراتژیک داخلی سازمان موثر باشد. به همین منظور هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت شرکتهای فعال در صنعت لوازم خانگی در ایران و اولویت بندی آن ها می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی, نوع توصیفی - اکتشافی و روش پیمایشی است. به منظور گردآوری داده ها پس از ساختن پرسشنامه و تعیین روایی و پایایی آن با استفاده از نظر کارشناسان و آلفای کرونباخ, مبادرت به اجرای آن می کنیم. همچنین در شناسایی و اولویت بندی عوامل از ابزار مصاحبه و پرسشنامه استفاده می شود و در نهایت نیز با استفاده از روش دلفی, تاپسیس به بررسی وضعیت شاخص های مورد بررسی می پردازیم. جامعه آماری این تحقیق را دو گروه اختصاص داده اند. گروه اول خبرگان شرکت راک. این افراد دارای سابقه کاری بالای 5 سال, اشرافیت کامل بر حوزه های مختلف سازمان, و آشنا به مباحث استراتژیک هستند. گروه دوم کارشناسان, مدیران فروش و مدیران می باشند. در بررسی نتایج مشخص گردید که شاخص های تحقیق و توسعه, سرمایه, گرایش به کارافرینی, تکنولوژی اطلاعات, منابع انسانی, توزیع و فروش از سوی خبرگان به عنوان عوامل موثر استراتژیک داخلی مطرح شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی فشکی، فاطمه، و مصلح، مریم. (1395). شناسایی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت شرکتهای فعال اقتصادی در صنعت لوازم خانگی در ایران. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/882035/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی فشکی فاطمه، مصلح مریم. شناسایی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت شرکتهای فعال اقتصادی در صنعت لوازم خانگی در ایران. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/882035/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه یوسفی فشکی، و مریم مصلح، “شناسایی عوامل استراتژیک داخلی موثر بر موفقیت شرکتهای فعال اقتصادی در صنعت لوازم خانگی در ایران،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882035/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button