مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

308
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

160
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک بود. روش تحقیق توصیفی - همبستگی بود که جامعه آماری آن را مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک تشکیل می دادند, حجم نمونه با استفاده از SPSS Sample Power تعیین و روش نمونه گیری نیز خوشه ای تصادقی انتخاب گردید. برای اندازه گیری متغیرهای پژوهش از پرسش نامه های تاکتیک های بازاریابی رابطه ای, کیفیت رابطه و وفاداری رضا و رحمان (2012) استفاده گردید. پایایی پرسش نامه ها به ترتیب (0.88, 0.87, 0.84) حاصل گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی توسط نرم افزارهای SPSS و AMOS نسخه 22 استفاده شد. نتایج نشان داد بین تاکتیک های بازاریابی و مولفه های آن و کیفیت رابطه و مولفه های آن با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج مدل معادله ساختاری نشان داد که تاکتیک های بازاریابی و مولفه های و کیفیت رابطه و مولفه های آن بر وفاداری مشتریان تاثیر معناداری دارند. در کل با توجه به نتایج تحقیق, توجه جدی به متغیرهای موثر بر متغیرهای مدنظر در این تحقیق که وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی را تحت تاثیر قراردادند جهت داشتن باشگاه های ورزشی پویا و شاداب پیشنهاد می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اقبالی، کبریا، و احمدی، راضیه. (1395). تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک. همایش ملی اقتصاد خلاق. SID. https://sid.ir/paper/882066/fa

    Vancouver: کپی

    اقبالی کبریا، احمدی راضیه. تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/882066/fa

    IEEE: کپی

    کبریا اقبالی، و راضیه احمدی، “تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و کیفیت رابطه بر وفاداری مشتریان باشگاه های دولتی و خصوصی شهر اراک،” presented at the همایش ملی اقتصاد خلاق. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882066/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button