APA:
کپیفاطمیان، مریم، و فرهادپور، محمدرضا. (1397). تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری و رضایت مندی کاربران با نقش میانجی ارزش ادراک شده ی خدمات: مطالعه ی موردی کتابخانه های عمومی استان خوزستان. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، 24(4 (پیاپی 95) )، 523-544. SID. https://sid.ir/paper/88733/fa
Vancouver:
کپیفاطمیان مریم، فرهادپور محمدرضا. تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری و رضایت مندی کاربران با نقش میانجی ارزش ادراک شده ی خدمات: مطالعه ی موردی کتابخانه های عمومی استان خوزستان. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)[Internet]. 1397؛24(4 (پیاپی 95) ):523-544. Available from: https://sid.ir/paper/88733/fa
IEEE:
کپیمریم فاطمیان، و محمدرضا فرهادپور، “تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری و رضایت مندی کاربران با نقش میانجی ارزش ادراک شده ی خدمات: مطالعه ی موردی کتابخانه های عمومی استان خوزستان،” تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، vol. 24، no. 4 (پیاپی 95) ، pp. 523–544، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88733/fa