APA:
کپیرستمی ماژین، مجتبی، اصنافی، امیررضا، و حاجی زین العابدینی، محسن. (1397). ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانه های وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، 24(4 (پیاپی 95) )، 569-589. SID. https://sid.ir/paper/88734/fa
Vancouver:
کپیرستمی ماژین مجتبی، اصنافی امیررضا، حاجی زین العابدینی محسن. ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانه های وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران. تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)[Internet]. 1397؛24(4 (پیاپی 95) ):569-589. Available from: https://sid.ir/paper/88734/fa
IEEE:
کپیمجتبی رستمی ماژین، امیررضا اصنافی، و محسن حاجی زین العابدینی، “ارزیابی نقش تبلیغات در جذب مخاطب به کتابخانه های وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر اساس مدل آیدا در شهر تهران،” تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه)، vol. 24، no. 4 (پیاپی 95) ، pp. 569–589، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88734/fa