مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,705
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,130
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دهه اخیر, هتل ها در توسعه اقتصادی کشورها به عنوان یکی از شاخه های صنعت گردشگری و همچنین یک عنصر تاثیرگذار در رونق اقتصاد ملی در سرتاسر جهان بیش از پیش نمود پیدا کرده اند و لزوم توجه به مدیریت صحیح هتل ها به صورتی که علاوه بر حفظ وضعیت موجود, به بهبود و توسعه خدمات با استفاده از روش جدید و نوآورانه که تضمین کننده رضایت مشتریان می باشد, میتواند نقش کلیدی در رونق صنعت هتلداری داشته باشد. از این رو اولویت بندی و شناسایی مولفه های نوآوری خدمات در توسعه عملکرد هتل ها میتواند نقش کلیدی در رضایت مشتریان داشته باشد. در این پژوهش مولفه های موثر نوآوری خدمات در صنعت هتلداری با بررسی مقالات سال 2009 تا 2015 مورد شناسایی قرار گرفت و در نتیجه متغیرهایی همچون ساختار هتل, خدمات, هزینه, تبلیغات با توجه به مولفه های شناسی شده در مقالات بررسی شده به عنوان 4 معیار اصلی در نظر گرفته شده است. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه توصیفی است و در مطالعه میدانی از پرسشنامه تحقیق استفاده شده است. جامعه آماری نیز شامل گروهی از مدیران هتل شهرداری آمل می باشند و برای تجزیه و تحلیل نیز از AHP فازی استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان می دهد که عواملی همچون انعطاف پذیری قیمت ها در طول سال, داشتن رستوران برای پذیرایی در خود هتل, ارا ئه اینترنت رایگان با سرعت بالا, تبلیغات بروشور و بنر, تبلیغات موبایلی, تبلیغات دیجیتالی و ارائه سیتم رزور متنوع به مشتریان از عوامل اثرگذارتری نسبت به سایر عوامل در جذب مشتریان می باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یحیی زاده، سحر، امامقلی زاده، سعید، رجائی لیتکوهی، محمدهادی، و رضوی، حمیدرضا. (1396). شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896056/fa

    Vancouver: کپی

    یحیی زاده سحر، امامقلی زاده سعید، رجائی لیتکوهی محمدهادی، رضوی حمیدرضا. شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896056/fa

    IEEE: کپی

    سحر یحیی زاده، سعید امامقلی زاده، محمدهادی رجائی لیتکوهی، و حمیدرضا رضوی، “شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896056/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button