APA:
کپییحیی زاده، سحر، امامقلی زاده، سعید، رجائی لیتکوهی، محمدهادی، و رضوی، حمیدرضا. (1396). شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896056/fa
Vancouver:
کپییحیی زاده سحر، امامقلی زاده سعید، رجائی لیتکوهی محمدهادی، رضوی حمیدرضا. شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896056/fa
IEEE:
کپیسحر یحیی زاده، سعید امامقلی زاده، محمدهادی رجائی لیتکوهی، و حمیدرضا رضوی، “شناسایی مولفه های موثر نوآوری خدمات صنعت هتلداری در رضایت مشتریان،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896056/fa