مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

461
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

224
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر «بازاریابی حسی در بررسی نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری» است. روش تحقیق این پژوهش, از نظر هدف, کاربردی بوده و برحسب روش, تحقیقی همبستگی است. داده های مورد نیاز با استفاده از ابزار پرسشنامه که در بین مشتریان کافی شاپ های کشورهای هند, امارات متحده عربی و ایران توزیع گردیده که 179 نمونه قابل قبول جمع آوری شده است. با توجه به ماهیت داده ها از روش های آماری ناپارامتریک جهت آزمون فرضیات استفاده شده است. جهت بررسی تفاوت بین دو گروه آزمون ناپارامتری من ویتنی و جهت بررسی تفاوت بین سه گروه یا بیشتر آزمون کروسکال والیس با کمک نرم افزار SPSS انجام شده است. نتایج پژوهش نشان می دهدکه نوع لیوان بر آشنایی مصرف کننده با نوشیدنی تنها در رنگ های زیتونی و آلبالویی تیره تاثیر داشته و پاسخ دهنده ها بیشتر با رنگ زیتونی در لیوان گیلاس و با رنگ البالویی تیره در لیوان ساده آشنایی دارند, تاثیر نوع لیوان بر زمان مرجح مصرف نوشیدنی به تایید نرسید, در بررسی تاثیر نوع لیوان بر سن مرجح مصرف نوشیدنی تفاوت تنها در مورد رنگ زرد نیونی مورد تایید قرار گرفت. همچنین تاثیر نوع لیوان بر خوشایندی نوشیدنی در هیچ کدام از رنگ ها به تایید نرسیده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شخصی میبدی، لیلا، نایب زاده، شهناز، و داوودی رکن آبادی، ابوالفضل. (1396). بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896089/fa

    Vancouver: کپی

    شخصی میبدی لیلا، نایب زاده شهناز، داوودی رکن آبادی ابوالفضل. بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896089/fa

    IEEE: کپی

    لیلا شخصی میبدی، شهناز نایب زاده، و ابوالفضل داوودی رکن آبادی، “بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896089/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button