APA:
کپیشخصی میبدی، لیلا، نایب زاده، شهناز، و داوودی رکن آبادی، ابوالفضل. (1396). بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896089/fa
Vancouver:
کپیشخصی میبدی لیلا، نایب زاده شهناز، داوودی رکن آبادی ابوالفضل. بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896089/fa
IEEE:
کپیلیلا شخصی میبدی، شهناز نایب زاده، و ابوالفضل داوودی رکن آبادی، “بازاریابی حسی در بررسی تاثیر نوع لیوان نوشیدنی (ساده / گیلاس) بر انتخاب مشتری (مورد مطالعه: مشتریان کافی شاپ سه کشور)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896089/fa