APA:
کپینامجو، عباس، و دوزالی، فائزه. (1397). تحلیل عوامل بصری و چگونگی اقناع مخاطب در تبلیغات اینترنتی (مطالعه موردی: گروه های سنی 25-15 و 45-35). کنفرانس بین المللی وب پژوهی. SID. https://sid.ir/paper/897600/fa
Vancouver:
کپینامجو عباس، دوزالی فائزه. تحلیل عوامل بصری و چگونگی اقناع مخاطب در تبلیغات اینترنتی (مطالعه موردی: گروه های سنی 25-15 و 45-35). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/897600/fa
IEEE:
کپیعباس نامجو، و فائزه دوزالی، “تحلیل عوامل بصری و چگونگی اقناع مخاطب در تبلیغات اینترنتی (مطالعه موردی: گروه های سنی 25-15 و 45-35)،” presented at the کنفرانس بین المللی وب پژوهی. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897600/fa