APA:
کپیچراغعلی، محمدحسن، و ممتاز، حسین. (1396). مدلی جهت افراز بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897658/fa
Vancouver:
کپیچراغعلی محمدحسن، ممتاز حسین. مدلی جهت افراز بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897658/fa
IEEE:
کپیمحمدحسن چراغعلی، و حسین ممتاز، “مدلی جهت افراز بندی عوامل موثر آمیخته بازاریابی با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897658/fa