مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,031
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

5,086
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در این مقاله, با توجه به گستردگی و در حال توسعه بودن کسب وکارهای دیجیتال بخصوص در ایران, سعی بر اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در این حوزه شد. ابتدا با توجه به تحقیقات گذشته مبانی نظری و عوامل موثر در این حوزه عنوان شده و به توضیحی مختصر اما دقیق در هر مورد پرداختیم. سپس با جستجو در پیشینه مربوط به تحقیقات و مقالات در این مورد, سعی بر استفاده و گردآوری آنها نمودیم. و در ادامه با استفاده از روش AHP و پس از نظرسنجی از بین خبرگان کسب و کار الکترونیک, اقدام به اولویت بندی عوامل موثر با استفاده از نرم افزار super decision کردیم. در این اولویت بندی مشخص گردید, تولید محتوا بالاترین تاثیر را در بازاریابی دارد. پس از آن تبلیغات مستقیم در وب سایت, تبلیغات پیامکی, شبکه های اجتماعی, تبلیغات محیطی (آفلاین), خدمات و پشتیانی از مشتری, روابط و ارتباطات با مشتری و نهایتا بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی در رتبه های بعدی قرار دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرشادگهر، ناصر، پشوتنی زاده، هومن، و رضایی، احسان. (1396). اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897704/fa

    Vancouver: کپی

    فرشادگهر ناصر، پشوتنی زاده هومن، رضایی احسان. اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897704/fa

    IEEE: کپی

    ناصر فرشادگهر، هومن پشوتنی زاده، و احسان رضایی، “اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897704/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button