APA:
کپیفرشادگهر، ناصر، پشوتنی زاده، هومن، و رضایی، احسان. (1396). اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897704/fa
Vancouver:
کپیفرشادگهر ناصر، پشوتنی زاده هومن، رضایی احسان. اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897704/fa
IEEE:
کپیناصر فرشادگهر، هومن پشوتنی زاده، و احسان رضایی، “اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897704/fa