APA:
کپیطهرانی، حمیدرضا. (1397). بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک (Strategic Thinking) و بازاریابی الکترونیک (E-Marketing) مطالعه موردی (شرکت تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو سواری تولید داخل). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898959/fa
Vancouver:
کپیطهرانی حمیدرضا. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک (Strategic Thinking) و بازاریابی الکترونیک (E-Marketing) مطالعه موردی (شرکت تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو سواری تولید داخل). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898959/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا طهرانی، “بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک (Strategic Thinking) و بازاریابی الکترونیک (E-Marketing) مطالعه موردی (شرکت تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو سواری تولید داخل)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898959/fa