APA:
کپیشیرازی، رضا. (1397). بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت مبین نت). کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/899580/fa
Vancouver:
کپیشیرازی رضا. بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت مبین نت). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899580/fa
IEEE:
کپیرضا شیرازی، “بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان و اعتماد مشتریان (مطالعه موردی: مشتریان شرکت مبین نت)،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899580/fa