APA:
کپیسوری، فربد. (1399). شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899766/fa
Vancouver:
کپیسوری فربد. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899766/fa
IEEE:
کپیفربد سوری، “شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899766/fa