Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

924
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

365
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان

نویسندگان

سوری فربد

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 زمینه و هدف. در دهه های اخیر توجه کسب و کارها به استفاده از اینترنت در بازاریابی جلب شده و نقش مهمی را در شرکت های امروزی ایفا می کند. با استفاده از بازاریابی اینترنت می توان مشتریان بیشتری را به شرکت جدب نموده و یا آنان را حفظ نمود؛ بدین ترتیب مزیت رقابتی بالقوه ای برای شرکت پدید خواهد آمد. از این رو موضوع بازاریابی اینترنتی حایز اهمیت بسیار است. بنابراین هدف پژوهش حاضر, شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان می باشد. روش بررسی. جامعه آماری این پژوهش شامل اعضای هیات علمی, دانشجویان دکتری, پژوهشگران رشته های مالی و بازرگانی و هم چنین روسای باسابقه ی شرکت های بازرگانی مختلف بودند که بطور بالقوه بیشترین اطلاعات را در خصوص موضوع پژوهش داشتند و در نهایت با استفاده از روش نمونه گیری گلوله برفی, تعداد 180 نفر به عنوان نمونه برگزیده شدند. داده های مورد نیاز با استفاده از یک پرسشنامه محقق ساخته گردآوری شده و با کمک نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. روش تجزیه و تحلیل داده ها معادلات ساختاری بوده است. یافته ها. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل نتایج پژوهش نشان داد که عوامل مربوط به مشتری در رتبه ی اول اهمیت تاثیرگذاری بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه پاسخ دهندگان قرار می گیرند. عوامل مالی در جایگاه دوم اهمیت قرار گرفته و عوامل استراتژی بازاریابی سومین گروه از عوامل تاثیرگذار بر موفقیت بازاریابی اینترنتی به شمار می روند. جایگاه پایانی نیز متعلق به عوامل داخلی سازمان می باشد. نتایج. با توجه به نتایج به دست آمده توصیه می شود تا مدیران شرکت ها و سازمان ها برای کسب موفقیت هر چه بیشتر در زمینه ی بازاریابی اینترنتی, به عوامل مربوط به مشتری توجه ویژه ای را مبذول داشته و برای عوامل مالی نیز اهمیت خاصی را در نظر بگیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سوری، فربد. (1399). شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان. کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. SID. https://sid.ir/paper/899766/fa

    Vancouver: کپی

    سوری فربد. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899766/fa

    IEEE: کپی

    فربد سوری، “شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی اینترنتی از دیدگاه خبرگان،” presented at the کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899766/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا