APA:
کپیجانکی، سعید، و شیخ ابومسعودی، علی. (1399). خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش عمر مشتری(CLV) مطابق با روش LRFM و بررسی تاثیر آن روی افزایش وفاداری مشتریان. کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/899883/fa
Vancouver:
کپیجانکی سعید، شیخ ابومسعودی علی. خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش عمر مشتری(CLV) مطابق با روش LRFM و بررسی تاثیر آن روی افزایش وفاداری مشتریان. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/899883/fa
IEEE:
کپیسعید جانکی، و علی شیخ ابومسعودی، “خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش عمر مشتری(CLV) مطابق با روش LRFM و بررسی تاثیر آن روی افزایش وفاداری مشتریان،” presented at the کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899883/fa