Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,514
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

584
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس فارسی

نویسندگان

مرادی فاطمه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در بحث آموزش, سالانه با دانش آموزان زیادی مواجه هستیم که برای ارتقا سطح دانش خود, در مدارس حضور یافته اند, با توجه به اهمیت بحث تعلیم و تربیت یکی از چالش هایی که در آموزش مطرح است, استفاده از شیوه های به روز و جذاب در جهت یادگیری عمیق و ایجاد شور و نشاط در فضای کلاس جهت افزایش انگیزه دانش آموزان می باشد؛ اما متاسفانه چنین اتفاقی رخ نمی دهد, طبیعتا عوامل متعددی در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش دارد که یکی از این عوامل روش تدریس است. با توجه به اینکه امروزه روش تدریس فعال, استفاده از بازی متناسب با سن و درس دانش آموزان است, بازی با ایجاد انگیزه در دانش آموزان می تواند به عملکرد و پیشرفت بیشتر دانش آموزان کمک کند. در این مقاله سعی بر این است با استفاده از انجام پژوهشی به" بررسی تاثیرروش تدریس بازی بر یادگیری دانش اموزان در درس ادبیات فارسی" بپردازد و در همین راستا محقق یکی از مدارس پسرانه ابتدایی منطقه یک استان تهران را انتخاب نموده و دو کلاس را به عنوان نمونه برگزیده, کلاس اول با روش تدریس سخنرانی و کلاس دوم با روش تدریس بازی مورد مشاهده قرار گرفته, مباحث تدریس شده و تعداد جلسات در هر دو کلاس مشترک بوده ودر جلسه نهایی نتایج دو شیوه ی تدریس بر دانش آموزان اعلام گشته, امید است این پژوهش در امر تدریس جذاب و یادگیری عمیق دانش آموزان گامی موثر داشته باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرادی، فاطمه. (1399). مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس فارسی. کنفرانس بین المللی زبان، ادبیات، تاریخ و تمدن. SID. https://sid.ir/paper/900540/fa

    Vancouver: کپی

    مرادی فاطمه. مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس فارسی. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900540/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه مرادی، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش به شیوه بازی و سنتی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی در درس فارسی،” presented at the کنفرانس بین المللی زبان، ادبیات، تاریخ و تمدن. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900540/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا