مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

736
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

345
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

برندینگ کارآفرینانه

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در عصر حاضر با وجود تغییرات بسیار سریع بازار به دلیل جهانی شدن و فناوری اطلاعات, تغییرات سریع و ناگهانی است. در نتیجه فرصت هایی که در چنین محیطی شکل می گیرد نیز بسیار کوتاه و زودگذر هستند و بالطبع آن مزیت-هایی که از این فرصت ها برای کسب وکارها به دست می آید نیز زودگذر و دارای عمر کوتاه خواهند بود. بنابراین کسب و کارها باید به طور مداوم درباره استراتژی های خود فکر کنند و آنها را دوباره شکل دهند. از سوی دیگر این تغییرات ناگهانی اهمیت برندینگ را بیش از پیش نمایان می کند. با وجود این تغییرات سریع ساخت یک برند موفق, مزیت رقابتی خیلی خوب در مقایسه با سایر رقبا ایجاد می کند. کلید حفظ بازار در عصر حاضر توجه توام به سه رأس مثلث نوآوری, کارآفرینی و برندینگ است. توجه به نوآوری در دوره ای که هر روز رقبا خدمات و محصولات جدیدتری را ارائه می کنند, امری ضروری است. کارآفرینی قدرت ریسک و آمادگی در مقابل رویارویی با چالش ها در حداقل زمان را فراهم می کند و در نهایت برندینگ پیشینه ای که یک کارآفرین برای داشتن سهمی از بازار نیاز دارد, فراهم می کند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باقرنژاد، پیمان، اسدی، بیتا، سلیمانی، فائزه، و موسوی، زهراسادات. (1399). برندینگ کارآفرینانه. همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/900599/fa

    Vancouver: کپی

    باقرنژاد پیمان، اسدی بیتا، سلیمانی فائزه، موسوی زهراسادات. برندینگ کارآفرینانه. 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900599/fa

    IEEE: کپی

    پیمان باقرنژاد، بیتا اسدی، فائزه سلیمانی، و زهراسادات موسوی، “برندینگ کارآفرینانه،” presented at the همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900599/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button