APA:
کپیحسن پورگلشنی، صفا، خدادادحسینی، سیدحمید، و احمدی، پرویز. (1400). بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900953/fa
Vancouver:
کپیحسن پورگلشنی صفا، خدادادحسینی سیدحمید، احمدی پرویز. بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900953/fa
IEEE:
کپیصفا حسن پورگلشنی، سیدحمید خدادادحسینی، و پرویز احمدی، “بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900953/fa