مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

667
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

309
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 رشد سریع اینترنت و استفاده گسترده کاربران از فضای مجازی, کسب وکارها را به سمت این محیط جدید و اثرگذار جلب کرده است. این روند باعث تبدیل تبلیغات رسانه های اجتماعی به یکی از اثرگذارترین روش های جذب مشتری شده است. دراین بین دستیابی به رابطه دوسویه و تعامل با مشتریان در پیشبرد اهداف فروش, حفظ مشتری و ایجاد مشتریان جدید برای شرکت مؤثر است. هدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید است که به لحاظ هدف, کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری و تحلیل داده ها, توصیفی و همبستگی است. جهت بررسی مدل و آزمون فرضیات پژوهش, داده ها از طریق توزیع پرسشنامه با توجه به حجم نمونه 395 از مشتریان شرکت ها در شهر انزلی و محدوده منطقه آزاد انزلی که عضو شبکه های اجتماعی بوده اند, جمع آوری و با استفاده از روش معادلات ساختاری و به وسیله ی نرم افزارهای SPSS22 و SMART PLS3 انجام شده است. نتایج یافته های این پژوهش در بررسی رابطه میان متغیرهای مدل از تحلیل مسیر, نشان دهنده عدم تائید تأثیر مثبت تعامل بر قصد خرید است. فرضیات دیگر تحقیق که تأثیر ابعاد تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای را بررسی می کند, مورد تائید است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسن پورگلشنی، صفا، خدادادحسینی، سیدحمید، و احمدی، پرویز. (1400). بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900953/fa

    Vancouver: کپی

    حسن پورگلشنی صفا، خدادادحسینی سیدحمید، احمدی پرویز. بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900953/fa

    IEEE: کپی

    صفا حسن پورگلشنی، سیدحمید خدادادحسینی، و پرویز احمدی، “بررسی تاثیر تبلیغات رسانه اجتماعی بر تبلیغات توصیه ای مبتنی بر وفاداری برند و قصد خرید،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900953/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button