مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

354
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش بازاریابی داخلی در مشتری گرائی، خلق اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان بانک

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 یکی از مهمترین ابعاد حفظ عملکرد داخلی سازمان و بهبود تعهدات سازمانی بحث بازاریابی داخلی سازمان است که در این مقاله سعی برآن است تا به بررسی این دو ابزار مهم حفظ و بهبود عملکردهای سازمانی و تاثیرات آنها برهم پرداخته شود. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد و تعهد سازمانی و مشتری گرائی در کارکنان بانک ها ( مطالعه موردی شعب بانک ملت تبریز ) می باشد. روش تحقیق در پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی است و از حیث ارتباط بین متغیرها از نوع همبستگی پیرسون می باشد. روش انجام پژوهش پیمایشی می باشد و از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده می گردد. همچنین ابزار پژوهش پرسشنامه می باشد. و نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است که اِعمال مفاهیم و اصول بازاریابی داخلی در شعب بانک ها سبب می گردد تا کارمندان به سبب احساس حمایت بیشتر با انگیزه شده و بدین ترتیب تمایل در آنها به منظور تحقق اهداف سازمانی افزایش می یابد. این امر در ادامه موجبات مشتری گرائی بیشتر, خلق اعتماد واحساس وابستگی عاطفی فرد به سازمان, تعهد مستمر و تمایل کارمندان به باقی ماندن در سازمان را ایجاد می نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شهاب نیا، سارا، و باقرزاده خواجه، مجید. (1400). نقش بازاریابی داخلی در مشتری گرائی, خلق اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان بانک. کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. SID. https://sid.ir/paper/900960/fa

    Vancouver: کپی

    شهاب نیا سارا، باقرزاده خواجه مجید. نقش بازاریابی داخلی در مشتری گرائی, خلق اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان بانک. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900960/fa

    IEEE: کپی

    سارا شهاب نیا، و مجید باقرزاده خواجه، “نقش بازاریابی داخلی در مشتری گرائی, خلق اعتماد و تعهد سازمانی کارکنان بانک،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900960/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button