Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

426
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

181
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر انجمن برند آنلاین و مشارکت آنلاین مشتری بر وفاداری برند کاربران بانکداری اینترنتی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر, ارزیابی تاثیر انجمن برند آنلاین و مشارکت آنلاین مشتری بر وفاداری برند کاربران بانکداری اینترنتی بوده؛ تحقیق از نظر هدف, کاربردی و از حیث روش تحقیق, توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل مشتریان استفاده کننده از بانکداری مجازی بانک ملی در منطقه آزاد کیش در پاییز 1399 بتعداد نامحدود و روش نمونه-گیری؛ بصورت دردسترس با جدول کرجسی مورگان و به تعداد 384 تعیین گردید. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد 30 گویه ای ایسلام و رحمان (2017) بوده که روایی آن به طریق صوری و محتوایی (محدوده CVR و CVI بین 7/0 تا 0/1 و 80/0 تا 0/1) و پایایی آن به روش آلفای کرونباخ بمیزان 82/0 تائید گردید. داده ها از طریق نرم افزارهایSPSS و AMOS با استفاده از تحلیل مسیر تجزیه و تحلیل گردید. آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد, کیفیت اطلاعات(ضریب مسیر 43/0 و مقدار تی 091/7), کیفیت سیستم(3/0 و 51/5), تعامل مجازی (24/0 و 439/4) و پاداش (19/0 و 452/2) بر مشارکت آنلاین مشتری و مشارکت آنلاین (59/0 و 122/7) بر وفاداری برند, تاثیر معناداری داشته, اما کیفیت اطلاعات(09/0 و 529/1), کیفیت سیستم(1/0 و 84/1), تعامل مجازی (06/0 و 041/1) و پاداش (01/0 و 114/0) بر وفاداری برند, فاقد تاثیر معنادارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلجوقی نژاد، محمدمهدی، و روستا، علیرضا. (1400). تاثیر انجمن برند آنلاین و مشارکت آنلاین مشتری بر وفاداری برند کاربران بانکداری اینترنتی. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. SID. https://sid.ir/paper/901201/fa

    Vancouver: کپی

    سلجوقی نژاد محمدمهدی، روستا علیرضا. تاثیر انجمن برند آنلاین و مشارکت آنلاین مشتری بر وفاداری برند کاربران بانکداری اینترنتی. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/901201/fa

    IEEE: کپی

    محمدمهدی سلجوقی نژاد، و علیرضا روستا، “تاثیر انجمن برند آنلاین و مشارکت آنلاین مشتری بر وفاداری برند کاربران بانکداری اینترنتی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و توسعه اقتصادی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/901201/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا